Πρώτη Εισήγηση για Ιδρυση Ανοιχτής Ομάδας στο facebook ‘Κοινωνικά και Πολιτικά για άθεους 2’

Παραθέτω την εισήγηση και το διάλογο που έγινε, από κάτω. Σύνδεσμοι σε προφίλ και πραγματικά ονόματα σβήστηκαν. Αν βαριέστε να τα διαβάσετε όλα, ορισμένα σημαντικά πράματα χρωματίστηκαν με έντονα γράμματα και/ή κόκκινο:

URL εισήγησης: http://www.facebook.com/groups/greekatheists/permalink/10151358225699582/

George Omadeon:
Οποιοι θέλουν να ιδρυθεί μια νέα, ΑΝΟΙΧΤΗ ομάδα “Κοινωνικά και Πολιτικά για Αθεους”, εναλλακτική λύση για όσους δεν γουστάρουν την τρέχουσα… θεόκλειστη ομάδα με το ίδιο όνομα, ας το πουν. Και δεν το λέω ΜΟΝΟ επειδή… αποβλήθηκα από τη δεύτερη (Χεχε) (Αλλά και γιατί να το κρύψω?). Είμαι ανέκαθεν αντίθετος στις κλειστές ομάδες “ανοιχτού διαλόγου” (οξύμωρο σχήμα, κατά κάποιον τρόπο). Το λέω διότι δεν λειτουργεί ανοιχτός διάλογος σε κλειστή ομάδα. Οι κλειστές ομάδες έχουν τεράστια εγγενή προβλήματα, που πολύς κόσμος δεν συνειδητοποιεί.
  • Αρέσει στους Anna P, Alexander K και σε 2 άλλους.
  • George Omadeon Π.χ. ένα πρόβλημα (που δεν είχα συνειδητοποιήσει) είναι το ΑΦΑΝΕΣ “ιδεολογικό καπέλλωμα”, που προκύπτει μόλις αρχίσουν… επιφανή μέλη μιας κλειστής ομάδας (με συγκεκριμμένη ιδεολογία) να μπλοκάρουν (φατσοβιβλιακά)…. διαφωνούντες μαζί τους. Οι συνέπειες είναι τεράστιες, παρόλο που ακόμη κι εγώ δεν τις είχα καταλάβει αρχικά (μέχρι που συνέβη αε.. μένα).
    12 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Ενα άλλο πρόβλημα είναι η ανυπαρξία πρόσβασης από τα έξω. Σαν άθεοι, μπορεί να θέλουμε να αποκλείσουμε… θεούσους ταλιμπάν, κι αυτό καλό είναι, αλλά… δεν φτάνει. Διότι έχουμε ανάγκη και το αντίθετο, να επικρατήσει διαφάνεια κι ανοιχτότητα που θα επιτρέψει στις απόψεις μας να διαδοθούν.
    12 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Καμμία λύση δεν είναι τέλεια, και το ίδιο το φ/β κάθε άλλο παρά τέλειο είναι. Ομως πιστεύω ότι μια ΑΝΟΙΧΤΗ ομάδα για πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν άθεους, είναι αναγκαία.
    12 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Οι κλειστές ομάδες του φ/β δεν προσφέρονται για ανοιχτό διάλογο ή για τη διάδοση ιδεών. Καταντάνε ιδεολογικά γκέττο, όπου ακόμη και να το θέλουν τα μέλη, ΔΕΝ μπορει να επιβιώσει ο ανοιχτός διάλογος. Τα κλειστά γκρουπ είναι κατάλληλα για οργάνωση ακτιβισμού ομοϊδεατών, ή για συζητήσεις κλειστής παρέας, ΟΧΙ για debate. Τα ανοιχτά γκρουπ, αν και δεν είναι τέλεια ούτε αυτά από ορισμένες απόψεις, προσφέρονται ΚΑΙ για ανοιχτό διάλογο ΚΑΙ για διάδοση ιδεών.
    12 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Αν κάποιοι από εσάς φοβάστε μην… επικρατήσουν θεούσοι και μας “Τα κάνουν τσουρέκια”, ας λάβετε υπ΄όψη ότι υπάρχουν στο φ/β και κάποιες… ιδιαίτερα επιτυχημένες ΑΝΟΙΧΤΕΣ ομάδες, όπου κανείς δεν κατάφερε να δημιουργήσει παρόμοιο πρόβλημα. Π.χ. η σατιρική ομάδα “Κάμπιγκ Νεολαίας ΔΗΜΑΡ Στην Πλατεία Κολωνακίου”. ΑΝ και αυτή η ΑΝΟΙΧΤΗ ομάδα έχει συγκεριμμένο ιδεολογικό περιεχόμενο (τη σάτιρα σε βάρος της ΔΗΜΑΡ) ουδέποτε κατάφεραν αντιπαλοί της να την χαλάσουν. ΓΙΑΤΙ να χαλάσει λοιπόν μια (ιδεολογικά άθεη) ΑΝΟΙΧΤΗ ομάδα φ/β?
    12 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Είμαι αποκλεισμένος από την τρέχουσα ΚΛΕΙΣΤΗ ομάδα “Πολιτικά και Κοινωνικά για Αθεους” κι έτσι… ΑΝ θέλετε (και είστε μέλη της) παρακαλώ προωθήστε το κι εκεί. Εμαθα ότι άρχισαν κι άλλα μπλοκαρίσματα, επιφανών μελών, μετά το πρώτο. Πρέπει να σταματήσει αυτό, αλλά… αφού δεν το κατανοούν μέσα στην κλειστή ομάδα, ας ιδρύσουμε μια ΑΝΟΙΧΤΗ.
    12 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • Stelios F Να σου πω την αλήθεια, εγώ βλέπω τόσες αναρτήσεις με το όνομά σου, ώστε τελικά βαριέμαι και να τις διαβάσω. Κοίτα τα προηγούμενα σχόλια σε δική σου ανάρτηση, τι έκταση έχουν! Αν παραπονιέσαι ότι δεν έχεις και “χώρο” να εκφραστείς, δεν θα σου φτάσει ένα νέο γκρουπ, μάλλον ένα ολόκληρο FB χρειάζεσαι…
    11 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 5
  • George Omadeon ΑΝ, σε μια ΚΛΕΙΣΤΗ ομάδα, ορισμένοι “δυνατοί” σχολιαστές (ή έστω επιφανείς λόγω όγκου) αρχίσουν να μπλοκάρουν τίμιoυς αντιπάλους τους, ΜΟΙΡΑΙΑ, θα επικρατήσει η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ αυτή ομάδα και θα κάνει “αφανές πραξικόπημα”. (και σχεδόν σαν… μαθηματικό θεώρημα) Σε μια ομάδα ΕΝΤΙΜΩΝ και ΙΣΟΤΙΜΩΝ σχολιαστών, δεν μπορεί να επιτρέπεται το μπλοκάρισμα (η ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ). Υπάρχει ο αποκλεισμός από την ομάδα. ΦΤΑΝΕΙ αυτός (αν συμφωνούν οι περισσότεροι).
    Αν κάποιος δεν γουστάρει κάποιον, ας θέσει το θέμα επικαλούμενος το διαχειριστή. Αλλά η διαχείριση της Τάτυ ειναι λάθος. Ανέλυσα τη δικη μου τελευταία συζήτηση πολλές φορές. Αποψή μου (τελική) είναι ότι ΕΦΟΣΟΝ κάποιος συμμετέχει σε μια κλειστή ομάδα Ανοιχτού Διαλόγου, πρέπει να ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ότι δεν θα μπλοκάρει κανένα άλλο μέλος της. Αν το κάνει, πρέπει να τον μέμφονται οι άλλοι. Κι αν επιμείνει, να μπλοκάρει κάποιον, πρέπει να ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ. End of story.
    *ΛΗΜΜΑ*
    Σε αντίθετη περίπτωση, ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ (και λογικά) ότι μοιραία θα εμφανιστεί… Ταξική Διαίρεση, ανάμεσα σε σχολιαστές “Πρώτης” και “Δεύτερης Κατηγορίας”. Οι Β’ κατηγορίας θάναι ΜΕΡΙΚΩΣ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΙ
    Αφού… δεν θα μπορούν ΚΑΝ να δουν ΑΠΟΨΕΙΣ αντίθετες με τις δικές τους. Το “θεώρημα” ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ στην πράξη. ΠΩΣ να “συνετίσει κάποιος λεκτικά” όσους τον μπλοκάρουν? ΛΟΓΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ είναι.
    Οποιος ψεύδεται και ασχημονεί, θα μπλοκάρει τους… φιλαλήθεις επικριτές του. ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ και με μένα. Αλλά… ΣΑΝ ομάδα, όσοι σχολίασαν ΑΠΕΤΥΧΑΝ να (με) καταλάβουν. Το μπλοκάρισμα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιείται σαν εικονική βία ενάντα σε ΤΙΜΙΑ άτομα, παρά μόνο ΣΠΑΝΙΑ σε γνήσιους τρολ / παρενοχλητές.
    Και σε Κλειστή Ομάδα, ΟΛΑ τα μέλη πρέπει να ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ με την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ΜΗΝ μπλοκάρουν κανένα συνομιλητή τους.
    ΤΟΣΟ απλά. Αυτές τις ιδέες ήθελα να γράψω σε ποστ. ΚΑΙ θα τις γράψω. Αλλά θεωρώ επίσης ότι χρειάζεται τώρα μια ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΑΔΑ.
    10 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • Stelios F Η έκταση της απάντησής σου επιβεβαιώνει ότι χρειάζεσαι ένα ολόκληρο FB για να αναπνεύσεις… Και να έχεις αποκλείσει την Τάτυ που σε καταπιέζει…
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 5
  • George Omadeon μπα… Στέλιο μου, δεν με ενοχλεί το έντιμο χιούμορ σου, αλλά διαφωνώ.
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Εγώ είμαι βρωμόστομος ΚΑΙ πολυλογάς, ιδίως το δεύτερο. ΚΑΜΜΙΑ αντίρρηση. 🙂 Αλλά έχω και… γνώθι ΘαΦτόν. Και όσα εξήγησα, τα ειπα ΠΟΛΥ περιληπτικά. Χρειάζεται ΠΟΛΛΗ ανάλυση, για να καταλάβει κανείς το σύνθετο αυτό πρόβλημα…
    11 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Για… πολυλογάδες σαν κι εμένα, προτεινω τη δυνατότητα “πρότασης μομφής για καταιγισμό σχολίων”. ΤΟΣΟ απλά. 🙂
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Υ.Γ. ΔΕΝ με καταπιέζει καθόλου η Τάτυ. Απλώς μου σπάει τα νεύρα όταν μεταχειρίζεται διαφωνούντες σαν… νήπια, κάτι που κάνει σπάνια, αλλά… φαρμακερά. Και διαφωνώ τελείως με τον τρόπο που κάνει διαχείριση. Ακομη και έντονα διαφωνούντες μαζί μου δήλωσαν ιδιωτικά ότι δεν συμφώνησαν με την αποβολή μου (την οποία έκανε η ίδια, σχεδόν “στα μουλωχτά”). Τέλος πάντων, ό,τι έγινε, έγινε. Πάμε παρακάτω…
    11 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • Andy Z Σε αυτό το γκρουπ είχες 4 μήνες, δεκάδες αναρτήσεις και εκατοντάδες σχόλια. Προφανώς δεν μπήκες επειδή ήταν κλειστό, ούτε συμμετείχες επειδή ήταν κλειστό. Και βέβαια το “κλειστό” δεν σε εμπόδισε να κοινοποιείς δημοσίως τους διαλόγους. Προφανώς “κλειστό” στο Facebook σημαίνει άλλο πράγμα.
    Εξάλλου, πρακτικά κρατάει όποιος θέλει, έτσι δεν είναι;
    http://metaomadeon.wordpress.com/2013/03/01/last-discussion/

    Τα πρακτικά της τελευταίας μου συζήτησης στην ομάδα facebook ‘Πολιτικά και Κοινωνικά για Αθέους’ (30

    metaomadeon.wordpress.com

    Αν δεν ξέρετε την ομάδα αυτή, υπάρχει μια παλιά μου ανάρτηση (στο κύριο μπλογκ) κριτικής στην… ανθρωποφαγική φύση της: Επωνυμολαγνεία, Εθελοτυφλία και Γκεμπελισμός από οπαδούς της ‘Θεωρίας της 2 …
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Αν ο Σαμαράς λέει ψέματα και ο Τσίπρας όχι, ΠΟΙΟΣ ωφελείται αν… χάσει ΚΑΘΕ πρόσβαση ο ένας στον άλλον? -ΦΥΣΙΚΑ ο Σαμαράς!!! -διότι δεν έχει νόημα το μπλοκάρισμα μέσα σε περιβάλλον debate μπροστά σε κοινό, που βλέπει ΚΑΙ τους δύο. Ιδού ένα… παράδοξο που ελάχιστοι καταλαβαίνουν, μέσα στο φ/β.
    11 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Ξεχάσαμε, καθώς… ιντερνετιστήκαμε, το ΑΠΛΟ γεγονός ότι έχει ΚΟΣΤΟΣ και ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ το επιλεκτικό μπλοκάρισμα άλλων ανθρώπων. Και αν αυτοι που μπλοκάρουμε είναι ασήμαντοι υβριστές ή τρολ, χωρίς κύρος και χωρίς συμμετοχή στους ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ διαλόγους μας, τότε το κόστος είναι μηδαμινό σχεδόν. Αν όμως αυτοί που μπλοκάρουμε είναι… ΑΚΡΙΒΩΣ εκείνοι με τους οποίους έχουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ διάλογο, μπροστά σε κοινο, το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα. Διότι εκεί, ο ψεύτης και πιο δυνατός προπαγανδιστής ΠΑΝΤΑ κερδίζει κύρος, αφού ο έντιμος επικριτής του δεν τον βλέπει καν. (εκτός αν κάνει ψεύτικους λογαριασμούς φ/β, κλπ. κλπ.)
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
  • Andy Z Τι ελάχιστοι; Κανένας. Μόνο εσύ κατάλαβες το μεγαλειώδη παραλληλισμό και τον μετέτρεψες σε παραλλήρημα 3 μέρες τώρα. Και όπως βλέπεις, η προθυμία για συμμετοχή ξεπερνάει κάθε προηγούμενο.
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George J George, στην ομαδα αυτη ειμαι διαχειριστης κι εγω! Αμα την κανεις πουτανα, εχεις φυγει εσυ και οι αναρτησεις σου νυχτα και εγω δεν καταλαβαινω απο εκβιασμους τυπου “θα σας βαλω στο μπλογκ μου”. Αποφασισε λοιπον
    11 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 2
  • George Omadeon Ενοχλώ κανέναν με όσα γράφω?
    11 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George J Εκτος θεματος
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George J Και, ναι, ενοχλεις εμενα!
    11 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George J Λοιπον, διαφημησε την ομαδα σου και οτι εγιναν κρατα για σενα! Αμα γεμιζει ομως εδω απο συζητησεις για τι εγινε με ΕΣΕΝΑ και τους ΑΛΛΟΥΣ θα δεις ποσο “φασιστας” ειμαι! Και οποιος καταλαβαινει!
    10 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Εγώ έκανα μια πρόταση, και ίσως κακώς πρόσθεσα επεξηγήσεις. Κακώς ενοχλείσαι Τζωρτζ. Η πρόταση αφορά όλους τους άθεους που θάθελαν μια δεύτερη, ανοιχτή ομάδα (και πήρε 4 like). Αν δεν συμφωνείς πέστο αλλά… δεν είναι ανάγκη να σε ενοχλεί. Σταματώ τα σχόλια.
    Πριν από 13 λεπτά · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George J Δεν σε απαγορευω να διαφημισεις την ομαδα σου, αλλα η συνεχεια των προηγουμενων εδω μεσα ΔΕΝ θα γινουν! Ευχαριστω
    10 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Δεν έχω τίποτε άλλο να προσθέσω και η ΟΥΣΙΑ όσων είπα εξηγήθηκε ΛΟΓΙΚΑ. Δεν αφορά πλέον εμένα.
    10 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George Omadeon Δεν “διαφημίζω”. Μάλιστα ΔΕΝ θάθελα να διαχειριστώ καν μια τέτοια νέα ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΑΔΑ. Διότι ο διαχειριστής χρειάζεται… αμεροληψία και άλλες αρετές (λακωνικότητα κλπ.) που… ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ καρντιά μου.
    10 ώρες πριν · Μου αρέσει!
  • George J Τοτε φτιαξε την ομαδα αυτη και καλεσε κοσμο και βαλε διαχειριστη ενα μποτ! Σε παρακαλω, να μην γινει αυτη η ομαδα με 2500 ατομα πλατφορμα συζητησης για πολιτικα!
    10 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 1
  • George Omadeon Οπως μπορεί να δει ο καθένας, δεν έγινε συζήτηση για “πολιτικα” εδώ, αν εξαιρέσουμε το… σοβαρό αστείο με παράδειγμα δύο πολιτικούς και την παράθεση από ΑΛΛΟ πρόσωπο, ενός ποστ μου με κάποια πολιτικά συμπεράσματα, ΑΣΧΕΤΑ με την πρόταση. Εν πάσει περιπτώσει “ανοιχτή ομάδα” δεν σημαίνει καθόλου “ξέφραγο αμπέλι”, όπως απέδειξε… _έμπρακτα_ και ο George J (και τον ευχαριστώ γι’ αυτό). This is ALSO my point.
    10 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!
  • George J Οκ, να βαλουμε μια τελεια εδω;
    10 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1
  • George Omadeon BEBAIA.
    10 ώρες πριν · Μου αρέσει!
2 thoughts on “Πρώτη Εισήγηση για Ιδρυση Ανοιχτής Ομάδας στο facebook ‘Κοινωνικά και Πολιτικά για άθεους 2’

  1. Pingback: Τα πρακτικά μιας συζήτησης στο facebook και ένα εκπληκτικό παράδοξο… αντι-δημοκρατικότητας | 0madeon Zero-start

  2. Σήμερα ανακάλυψα ότι έχω μπλοκαριστεί ΚΑΙ από την ΑΝΟΙΧΤΗ ομάδα αθέων/αγνωστικιστών http://www.facebook.com/groups/greekatheists/ – προφανώς λόγω ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ εξουσίας του συγκεκριμμένου διαχειριστή της George Julius Perrakis, ο οποίος με είχε μπλοκάρει ΚΑΙ από τον προσωπικό του λογαριασμό. Με αυτό τον τρόπο, ο ίδιος αθέτησε την αρχική υπόσχεσή του να “επιτρέψει τη διαφήμιση” μιας νέας ομάδας πολιτικών θεμάτων για αθέους, την οποια είχα εισηγηθεί. Προφασίστηκε ότι δεν ήθελε “εκτός θέματος αναρτήσεις” και “συζητήσεις για πολιτικά” μέσα στην (Γενική) ανοιχτή ομάδα αθέων, όταν με μπλοκάρισε πρώτη φορά, ξηλώνοντας την ανάρτησή μου, την οποία είχε αρχικά ανεχτεί. Τώρα βλέπουμε, ότι η κατάχρηση του μπλοκαρίσματος στο f/b δεν έχει κανένα όριο, πια. Ανθρωποι αποκλείονται άδικα, χωρίς βάσιμο λογο, από ΑΝΟΙΧΤΕΣ και δημόσιες ομάδες… για καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ σκοπιμότητες, εν προκειμένω διότι ο συγκεκριμμένος διαχειριστής θέλει να εμποδίσει την ίδρυση ΑΝΟΙΧΤΗΣ πολιτικής ομάδας αθέων, η οποία θα απειλούσε το μονοπώλιο της τρέχουσας ΚΛΕΙΣΤΗΣ ομάδας “πολιτικά για αθέους”, ελεγχόμενης από μια (νεο)φιλελεύθερη πλειοψηφία, στην οποία ανήκει ΚΑΙ ο ίδιος ο George Julius Perrakis. Καθολου δεν υπολόγισε και την άποψη ΤΕΣΣΑΡΩΝ άλλων ατόμων, μελών της (Γενικής) ανοιχτής ομάδας αθέων, που δήλωσαν ότι τους άρεσε η αρχική μου εισήγηση, λίγο πριν λογοκριθεί. Με άλλα λόγια, ο αναίσχυντος ΛΟΓΟΚΡΙΤΗΣ ΙΔΕΩΝ George Julius Perrakis έχει αποφασίσει, εντελώς αυθαίρετα, ΤΙ θα βλέπουν και ΤΙ ΔΕΝ θα βλέπουν χιλιάδες άνθρωποι (της ΑΝΟΙΧΤΗΣ γενικής ομάδας αθέων), ποδοπατώντας ταυτόχρονα και τις απόλυτα _θεμιτές_ επιλογές ΠΕΝΤΕ τουλάχιστον ανθρώπων (των 4 + εμού).

Leave a Reply

